הנהלת מרחב אשדוד של מכבי נפגשה עם ראש עיריית אשדוד

עפר גדנקן No Comments on הנהלת מרחב אשדוד של מכבי נפגשה עם ראש עיריית אשדוד

במסגרת המפגש סקרו את שירותי הבריאות בעיר

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לרגל כניסתה לתפקיד של מנהלת מרחב אשדוד החדשה, הגב' מירב אפטאבי, נערכה פגישת היכרות והוקרה בין הנהלת מרחב אשדוד של מכבי לראש עיריית אשדוד. בפגישה נכחו מנהלת המרחב הנכנסת הגב' מירב אפטאבי, המנהל הרפואי של מרחב אשדוד ד"ר סרגי נגורנוב, מנהל מגזרים במחוז הדרום הרב אריה קליין וראש עירית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, המשנה למנכל העירייה גב' דינה בר אולפן.

בפתח הפגישה העניקה מכבי שי הוקרה לראש העיר כאות תודה על שיתוף פעולה מצוין שהחל בשנתיים של קורונה וממשיך ללא ליאות מידי יום ביומו, כאשר העירייה רתומה באופן יוצא דופן לכל שותפות ולצורך פעילויות קידום בריאות בעיר תוך עמידה לצד התושבים ושימת דגש מיוחד על מתן עזר וקידום לערכי הבריאות. ראש העיר קיבל סקירה רחבה על קבוצת מכבי בעיר, בית החולים אסותא הציבורי, אסותא מרכזים, מרכז רפואי חדש של מכבידנט ועוד.

כמי שעסק ברפואה ומכיר בחשיבות הליכי הבריאות, הוזמן ד"ר יחיאל לסרי על ידי מכבי ליטול חלק במענה לחברי מכבי בקו הפתוח של רפואה והלכה לצד רבנים ורופאים המעניקים תשובות לשאלות הנוגעות לשילוב בין רפואה והלכה.

בסיומה של הפגישה סוכם על המשך והעמקת שיתוף הפעולה בין העיריה למכבי על מנת להמשיך ולתת מענה מקצועי עבור חברי מכבי בעיר, יחד עם הפקת פעילויות לקידום בריאות למען התושבים.

מנהלת המרחב, הגב' מירב אפטבי: "פגישת ההוקרה וההיכרות נעשתה כחלק מפעילות מערכתית של מכבי לשיתופי פעולה עם הרשויות המקומיות על מנת למקסם את שירותי הבריאות בערים ולהגיש שירות מקצועי, אכפתי ואיכותי שממקם את נוחות התושבים במקום הראשון."

המנהל הרפואי של מרחב אשדוד ד"ר סרגי נגורנוב: "לעבוד במרחב עם אנשים מיוחדים ובשיתוף פעולה פורה עם העיריה- זו תועלת עצומה עבור החברים שנהנים מהשירות הטוב ביותר בהתאמה מלאה".

מנהל מגזרים במחוז הדרום, הרב אריה קליין: "אנו מודים לעיריית אשדוד בראשות ד"ר יחיאל לסרי על שנים של שיתוף פעולה פורה, איכותי ויוצא דופן שמושתת כולו על רצון להיטיב עם תושבי העיר בכלל וחברי מכבי בעיר במיוחד, נמשיך ליצור שיתופי פעולה למען בריאות תושבי העיר ולהגיש שירות מצוין מכל הבחינות."



0 תגובות